mspcheyens

Alla inlägg under juli 2012

Av love hannah99 - 31 juli 2012 20:05

Ja här har vi då en bild på mejj,
Fin/ Ful?? KOMMENTERA!!<3

Av love hannah99 - 31 juli 2012 16:15

 

Dagens Moviestar är Elin. hon ska göra en heaer åt mig vilket jag tycker

är supersnällt!! Kolla in hennes blogg: mspelinsens.bloggplatsen.se

Hennes blogg är absolut den bästa!! Menar det!! KOLLA IN DEN NU!!!

Elin är väldigt snäll också! Och jag bara ÄLSKAR hennes looks!! ♥

Av love hannah99 - 31 juli 2012 15:48

 

Det här är min pv! Han är väldigt snäll och vi gifte oss idag! :D

Jag har inte hunnit lära känna honom ritigt än men han är söt och snygg! ♥

 

Det här är min ABV (Alra Bästa Vän)

Jag verkligen ÄLSKAR henne!! Hon är den underbaraste person på hela MSP!!

Hon finns alltid där för mig och jag älskar henne 7kt mycket!! ♥

 

Det här är min vän IRL (In Real Life) och bästavän på MSP!

Hon är rolig och får mig alltid att skratta! Innan hade hon en annan gubbe

som hette jag gör korta filmer'''''''''' men hon tyckte att det var ett jobbigt namn så hon

skapade en ny... Hon är en väldigt nära vän till mig! ♥

 

Det här är min senaste bästavän så jag känner henne nt så mkt men hon är iaf VÄLDIGT SNÄLL!

Hon är väldigt snygg och söt och jag gillar henne även om jag nt har så bra kontakt med henne,

men det vill jag verkligen och då kommer vi nog aldrig sluta vara BFF´s! ♥


Av love hannah99 - 31 juli 2012 15:30

Välkommna till min blogg!!! Jag heter Hannah och love hannah99 på moviestarplanet!!

Jag har haft Msp i ca 1 år nu och just nu e jag lvl 8! 

Jag vet, jag har ingen header! :( Men jag e nt så bra å att fixa de!

Äre ngn som kan de? Isf om du fixar headern bra så kan du få

presenter från önsken... FÖLJ BLOGGEN PLIZZ....

Skulle betyda GULD!! ♥


love hannah99♥

Tidigare månad - Senare månad
Heej! Kul att du tittade in på min blogg! (:

Presentation


Heeyy! Kul att du har hittat hit! Jag är en msp-galen tjej som har haft msp i ca 1 år! Jag bloggar om msp såklart xD och lite om mitt irl liv! Om du vill vara med på bloggen så får du skicka meddelande till mejj! Taco Hej! ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken lvl är du i? ♥
 0
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Mer...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Hur mycket är klockan? o.o

RSS









Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards